ما اومدیم!!!!!
نوشته شده توسط : مامان نازنین

 

ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد 

فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم


سلام دوستای خوب خودم عزاداریهاتون قبول باشه xflora_bowflower.gif : 22 par 36 pixels.

 

چند وقتیه خیلی حالم گرفته بود و حوصله هیچکاری رو نداشتم ولی خدا رو شکر امروز بهترم به قول دوست عزیزی که گفته بود ما دیگه فقط مال خودمون نیستیم و باید به فرشته های زندگیمون هم فکر کنیم منم سعی کردم همه چی رو فراموش کنم و یه مادر٬همسر و دوستِ با نشاط و سرحال باشمYatta

خب بزارید از هفته گذشته شروع کنم:

دوشنبه که اول هفته بود بعد از ساعت کاری با فاطمه رفتیم خرید و طلسم شکسته شد و یه پالتو و کفش و ادکلن برا خودم خریدم آخه هر بار که میرفتم بیرون همه چی میخریدم بجز این سه تیکه که خیلی بهشون نیاز داشتم این بماند که برا خرید هرکودوم فاطمه خانوم غوغایی بپا میکرد که چرا واسه من نخریدی

سه شنبه مث هر روز رفتیم مهد ولی حالم خوب نبود و بعد از ساعت کاری جلسه داشتیم و دو ساعتی مرخصی گرفتم و فاطمه رو بردم مهد باباش و خودم برگشتم برا جلسه که تا ساعت هفت بود مدیر مهد هم متوجه شد که حالم خوب نیست و بهش گفتم اگه حالم بهتر شد فردا میام وگرنه خداحافظ تا دوشنبه

چهارشنبه پنجشنبه و جمعه من و فاطمه خونه بودیم آخه اون طفلی هم حالش خوب نبود منم انقد کم طاقت شدم و زود رنج که با همسری جروبحث کردیم

شنبه صبح همسری رفت مسافرت و بعد از رفتنش خیلی جای خالیشو حس میکردم و عذاب وجدان اومد سراغم

پنجشنبه بود که فاطمه میگه مامان دندونم درد میکنه نگاه کردم دیدم دندونهای کُرسیش داره درمیاد الهی بمیرم خیلی درد داره ولی خدا رو شکر تا حالا بخاطر دندون در آوردن تب نکرده

وروجک انقد شیرین زبون شده که بعضی وقتها یه حرفهایی میزنه که هنگ میکنم

اونروز داشتم میبردمش مَهدی که باباش کار میکنه حسابی ذوق کرده بود بهش گفتم چقد یواش یواش راه میای زود باش دیرم شد!!! میگه حالا که میخوای منو بِبَیی(ببری) پیش بابا با من بداخیاقی(بداخلاقی) نکن دیگه با من مهیَبون(مهربون) باشی هاااااااااااااااا

بهش میگم فاطمه میشه فلان چیزو بیاری میگه آیه(آره) که میشه چِیا(چرا) که نه

میگه مامان شما یوربَری(یوربر به فارسی میشه توت فرنگی) من شما رو میخورم میبینه قربون صدقش میرم میگه مامان شما میمون جنگلی طفلی فکر کرده میمون حیوون خوشگلیه!!!

چند وقت پیش دستگاه ماهوارمون خراب شده بود همسری برد درستش کرد یه شبکه کودک به زبان عربی رو هم تنظیم کرد و از اونروز ما نتونستیم یه فیلم رو با آرامش ببینیم انقد که میگه من این شبکه رو نمیخوام همون شبکه که بابا بَیام(برام) درست کرد همونو میخوامflirtysmile3.gif : 43 par 54 pixels. وقتی هم میگم نه میگه یه کوچویو(کوچولو)برنامه کودک نگاه کنم خوایِش(خواهش)میکنم پلیییییییییز(پلیز رو کشدار بخونید)

چند روز پیش کنارم دراز کشیده خیلی جدی میگه مامان ناناز میخوام(شیر میخواست)wootsmiley.gif : 45 par 39 pixels.ناناز اسمی که خودش گذاشت انقد که همه میگفتن ناناز خاله و اینم فهمیده بود که کلمه خوبیهgoldstar.gif : 33 par 49 pixels. از یک سال و پنج ماهگی موقع شیر خوردن میگفت ناناز....

گوشی موبایلش دستشه و معلوم نیست با کی حرف میزنهwaiting.gif : 26 par 22 pixels.

اَیو(الو) سَیام(سلام) خوبی حالت خوبه؟؟؟

آیه(آره) منم خوبم تو کجایی؟؟؟Shocked

اَیو(الو) صدای منو دایی(داری) برگرفته از مکالمات ما با ایران وقتی خط ها خرابهChatty

آیه(آره) من صداتو دایَم(دارم)

گَت(قطع)شد باید بازم بهش زنگ بزنم

دوباره زنگ میزنه: اَیو(الو) چِیا(چرا) گَت(قطع) کردی؟؟؟doh.gif : 38 par 33 pixels.   

مامان همینجاس آیه(آره)بابا هم پیش مامان نشستهflirtyeyess3.gif : 25 par 45 pixels.

گوشی گوشی

بعد گوشی رو میاره به من یا باباش میده که فلانی پشت خطه میخواد باهات حرف بزنهfaintingsmiley.gif : 37 par 24 pixels.

خدا به دادمون برسه وقتی شماره گرفتنو یاد بگیره چون این مکالمه تموم شد میگه صَب کن به فلانی زنگ بزنم و این داستان همچنان ادامه دارد......

اونروز که رفته بودیم خرید تو پاساژ جلو جلو میرفت ولی تو دیدم بود میگه مامان بدو بیا ببین چی پیدا کردم یه موبایل که عکس هلوکیتی داشت میگه مامان میشه اینو بخری؟؟؟

گفتم نه مامان دو تا موبایل داری از مغازه اومد بیرون و جلو جلو راه میره:به بابا میگم شما امشب برام موبایل نخریدی!!!!dontgosmiley.gif : 59 par 32 pixels.فردا که شد(منظورش صبح که شده) به بابام میگم بَیام(برام)بخره دیگه مُباظِبِ شما نمیشم!!!شما حسنی شدیhangin.gif : 86 par 69 pixels.

اینو خودش گرفته

این گردنبند رو تو مهد درست کرده و به عنواد کادو بهم داده

فاطمه و کلاه اسکیمویی بابایی

قربونت برم

همیشه لبت خندون باشه عروسک مامان
 





:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: